Dag 2 -Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van ReneAnneke - WaarBenJij.nu Dag 2 -Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van ReneAnneke - WaarBenJij.nu

Dag 2 -Negombo

Door: Anneke

20 Februari 2016 | Sri Lanka, Negombo

Na een redelijke nacht en een goed ontbijt voelden we ons weer een beetje mens. Althans voornamelijk ik omdat ik al om 6.30 uur wakker was en de rest nog uitgeteld lag te slapen. Ik ben dus maar met een sigaretje en een boek gaan genieten van het uitzicht over zee. In de ochtend zijn we Negombo gaan bekijken. Een bijzondere vissershaven en -markt. Ook het oude fort dat tegenwoordig een gevangenis is. Omdat het zaterdag was zaten veel bezoekers te wachten totdat ze naar binnen mochten. De markt was heel bijzonder. Heel veel soorten kakelverse vis en een heel groot veld waar ze vissen laten drogen. Na terugkomst lekker gezwommen totdat het ging regenen. Blauw haar is blijkbaar hier bijzonder. Eline heeft dit en heeft veel bekijks. 's Avonds cocktails gedronken waaronder een heel speciale "White Russian"met heel veel ananassap #afwijkendisoké. Een lekker gegeten. Morgen starten we met de tour door Sri Lanka.

Tags: Negombo, vissen