Dag 3 - Reisdag naar Sigiriya - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van ReneAnneke - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisdag naar Sigiriya - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van ReneAnneke - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Reisdag naar Sigiriya

Door: René

21 Februari 2016 | Sri Lanka, Sigiriya

Vandaag een echte reisdag. Vroeg op voor een zondag (7 uur), snel ontbijten, inpakken, betalen en snel naar onze gids. Precies om 8 uur 30 start de rondreis door Sri Lanka. Na een uur voorzichtig vragen hoelang het nog duurt naar de eerste stop. Nog 2,5 uur, zucht. Naarmate de reis vorderde, kwam ook de reisziekte. Na 2,5 uur eindelijk de eerste stop: het Olifantenweeshuis. Een soort dolfinarium voor olifanten; een Olifinarium. Badende olifanten, olifanten voor op de foto, baby olifanten aan de fles,"Nog net geen olifantje in bos (favoriete van Eiline); echt een Olifinarium. Na een lekkere lunch naar de Olifantenpoepfactory #AfwijkendisOké. Daar is ons het proces van "Olifantenpoep" naar "papier" getoond. Anneke heeft een olifantenpoepboekje (leuk scrable woord) gekocht; leuk cadeau #(Afwijkendisoké). We vervolgen onze reisdag. 3.5 uur naar het hotel met als hoogtepunt een bezoek aan de apotheek voor reisziektepilletjes (voor de volgende reisdag). Hotel lijkt prima, wel wat problemen met de zwembadhanddoek. Eerst waren ze er niet, dan alleen halve en toen waren ze er op eens, maar dat wisten we niet. Om 10 uur zitten we bij te komen van onze vermoeiende reisdag in een leeg restaurant en werken we Waarbenje.nu bij. Ben benieuwd naar morgen.

• 22 Februari 2016 - 18:16

Tine:

Jullie maken weer een hoop mee! De 'poep' praatjes zijn geweldig! Ik snap dat Eline een bijzondere verschijning is met haar gekleurde haar!! Hoop dat de reispillen hun werk goed gaan doen!
    Enjoy !!!!
    Gr. Tine