Dag 7 - Reisdag naar Nuwara Eliya - Reisverslag uit Nuwara Eliya, Sri Lanka van ReneAnneke - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisdag naar Nuwara Eliya - Reisverslag uit Nuwara Eliya, Sri Lanka van ReneAnneke - WaarBenJij.nu

Dag 7 - Reisdag naar Nuwara Eliya

Door: Eline

25 Februari 2016 | Sri Lanka, Nuwara Eliya

Wie heeft bedacht dat ik een reisdag moest beschrijven, zou de nobel prijs moeten winnen. Goed mijn beschrijving: Wakker worden - ontbijten- wagenziekte pil erin- vertrekken - rijden - slapen - waarom stoppen we? O, uitkijkpunt - slapen - uitkijkpunt - slapen - uitkijkpunt -slapen- uitkijkpunt - slapen -uitkijkpunt/slapen- Thee plantage, even uit de auto, regen, het meisje wat de rondleiding verzorgt komt niet boven het geluid van de harde thee machines uit, iets met gradatie? iets met grootte? - thee proeven met chocolade taart - slaperig worden - auto - slapen - lunchen, holy f*ck wat is het koud! Vest aan doen en alsnog trillen- naar het stadje (ook wel little england genoemd) - knuffelen met een puppy (aww) - door het stadje lopen, postkantoor, markt bekijken- terug de auto in - aankomen in een rustiek hotelletje, klein, erg formeel (denk aan: opstaan als je langsloopt), mooie kamers maar toch, waarom is het zo koud! 5 gangen diner (waarbij je vooraf moest aangeven wat je wilde eten (no vega) #Afwijkendisoké) en waarbij de lobby/bar/restaurant/hotel om 22:00 dicht ging... Juist. Bier opdrinken in de kamer met eerst Iron man 3 en daarna Friends op de achtergrond. Vroeg naar bed, morgen om 5 uur op.

• 28 Februari 2016 - 17:41

Tine:

Hey globetrotters!
    'Vakantie' blijft een vermoeiende zaak maar je ziet en beleeft een hele boel!! Jammer dat de temperatuur niet meezit! Ik ga morgen (met de trein!) naar t altijd bruisende Valkenburg......dat vind ik al een hele onderneming! ;) Blijf toch maar beseffen wat een bofkonten jullie zijn dat je al dat moois zover weg van ons kikkerlandje mag beleven!
    Gr. Tine