toegang tot bezoekerspagina - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ReneAnneke - WaarBenJij.nu toegang tot bezoekerspagina - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ReneAnneke - WaarBenJij.nu

toegang tot bezoekerspagina

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2013 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal. Het wachtwoord van de bezoekerspagina is xxxxxxx.
Veel leesplezier (hoop ik).

Rene

  • 12 Oktober 2013 - 19:32

    Jjm:


    Hoi hoi,

    Toch nog gelukt in deze drukke tijd, goed hoor.
    Morgen gaat het avontuur daadwerkelijk beginnen.
    We zijn reuze benieuwd naar de verhalen/ervaringen.

    Hopen dat alles goed gaat en geniet er maar lekker van.

    Groetjes,

    JJM

  • 14 Oktober 2013 - 15:03

    Tineke:

    Hoi Anne & Rene,

    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad! Nu .....GENIETEN!!

    XXX
    Tine

  • 14 Oktober 2013 - 17:11

    Ellen:

    Ha globetrotters,

    Helemaal leuk dat ik jullie kan volgen. Ik wens jullie vet veel plezier en tot mails.

    Kus, El

  • 15 Oktober 2013 - 17:49

    Greet :


    Hoi Anneke en Rene,

    Goede reis gehad dus? Een goed begin en wat spannend dat ik het kan volgen!
    Wacht met spanning op jullie volgende verslag.
    Goede reis en geniet ervan, jullie hebben vast beter weer als wij.

    Lieve groetjes,
    Greet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 December 2013

Weer thuis

21 December 2013

New York

16 December 2013

Honolulu

12 December 2013

Christchurch

12 December 2013

Oamaru

Actief sinds 05 Okt. 2013
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 3206

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Sri Lanka

05 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: